Abs, H. J., Brüsemeister, T., Schemmann, M., & Wissinger, J. (2015). Governance im Bildungssystem: Analysen zur Mehrebenenperspektive, Steuerung und Koordination. Springer Science and Business Media.
Creswell, J. W., & Plano Clark, V. (2011). Designing and conducting mixed methods research (2nd ed). Sage.
Frau-Meigs, D., Velez, I., & Flores Michel, J. (Eds.). (2017). Routledge studies in European communication research and education. Public Policies in Media and Information Literacy in Europe: Cross-country comparisons. Routledge.
Grass, Altrichter, H., & Schimank, U. (2019). Governance und Arbeit im Wandel : Bildung und Pflege zwischen Staat und Markt. Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-23896-4
Kuckartz, U. (2018). Qualitative Inhaltsanalyse. Methoden, Praxis, Computerunterstützung. Grundlagentexte Methoden. Beltz Juventa.
Morgan, 0. (2014). Integrating qualitative and quantitative Methods: A pragmatic approach. Sage.
Petko, D., & Döbeli Honegger, B. (2011). Digitale Medien in der schweizerischen Lehrerinnen- und Lehrerbildung: Hintergründe, Ansätze und Perspektiven. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 29(2):155-171.